MARINELAND

El dijous 1 de juny vaig anar a Marineland. El primer que vaig fer va ser veure un espectacle d'ocells i un d'aquells ocells es deia Tina i sabia fer sumes i multiplicacions!!! Tot seguit, vaig veure un altre espectacle de lleons marins i dofins, va ser al·lucinant. Quan va acabar l'espectacle, una noia ens va fer un taller que tractava sobre els dofins.

Després de dinar, vaig anar als tobogans i m'ho vaig passar bomba. Em vaig quedar bocabadada quan l'Ainara es va atrevir a llençar-se pels tobogans. M'ho vaig passar molt bé per què era un lloc enorme, tan gran com un gegant.Els tobogans que més em van agradar van ser els que havia de llençar-me amb flotador, dels tres que hi havia, el que era fosc com la gola d'un llop va ser el meu preferit. En certa manera, aquesta excursió ha valgut molt la pena.

 Maria 4tA